Burger Van Bistro

20170512_130053Am cautat un hamburger bun prin centru. Bausem o cafea la Origo si ni se facuse foame. Google maps ne-a dat niste locuri si poze. Ne-am luat dupa poze, ca orice turisti de ocazie: hai la Burger Van Bistro. Am luat-o pe straduțe, prin centrul vechi și mai nou. Am mers după bulinuțele lui google maps și am ajuns. Nimic. Nu se vedea nici un restaurant.

Am privit mai cu atenție și la un parter apare o ușa și un geam albastre cu Burger Van pe geam. OK. Intram si abia incapem in sir indian, eu si nevasta. Bucataria cu grill ff mica, deschisa, dupa o tejghea inalta. Inauntreu 3 mese ff mici, cu meniuri pe o foaie si butelci cu apa de robinet cu lamaie si felii de castravete on the house. Minunat.

Am comandat meniul cel mai comun de hamburger cu cartofi si salata plus o cola fancy: Fritz Cola. Am asteptat cam 15 minute, timp in care diversi intrau si ieseau cu take away. Locul incepe sa fie cunoscut si cautat de corporatisti si hipsteri sau nu, si am aflat si de ce cand ni s-a livrat comanda: unul din cei mai buni hamburgheri pe care i-am mancat: carne de vita de calitate, facuta perfect medium, chifla speciala, sosurile cat trebuie, salata proaspata etc. cartofiorii cam subtiri dar condimentati cum trebuie.

Una peste alta o experienta f buna, localul whole in the wall este a real find. Recomandam calduros, pt un hamburger bun de tot si o experianta de dining opusa tuturor de acum care se intituleaza pretios lounge!

Categories: BUCURII SIMPLE, cafenele, restaurante, FERICIRE, nedefinit | Tags: , , , , , , , , , , | Leave a comment

Post navigation

Leave a comment

Create a free website or blog at WordPress.com.